Het Metis Montessori Lyceum schakelde ons in voor de ontwikkeling van een nieuw logo en nieuwe huisstijl. Belangrijk uitgangspunt was dat de specifieke kenmerken van het Montessori onderwijs werden benadrukt.
Daarnaast hebben we een communicatiestrategie bedacht om de terugloop van het aantal leerlingen tot stilstand te brengen.
Al jaren verzorgen we de opmaak van de spellen van Sunny Games. Technisch vaak een uitdaging want speelstukken moeten goed passen. Qua vormgeving niet minder uitdagend want het spel en de spelregels moeten natuurlijk wel logisch in elkaar steken. Het spel Nysiros laten we hier zien als voorbeeld.
Autoservice Bakker heeft ons gevraagd om promotiemateriaal te ontwikkelen. Het bedrijf krijgt goede feedback van klanten maar wordt niet goed gevonden door nieuwe klanten. We hebben dus ingezet op het vergroten van de naamsbekendheid.
De vraag van Promoticom was simpel: een zakelijke producten site die goed te vinden is in de zoekmachines. En passant hebben we ook het logo gemoderniseerd.