promotie Autoservice Bakker

%
Grafische vormgeving
%
Drukwerk
%
Fotografie
%
Tekst schrijven
Projectomschrijving
Autoservice Bakker heeft ons gevraagd om promotiemateriaal te ontwikkelen. Het bedrijf krijgt goede feedback van bestaande klanten maar zijn onbekend bij nieuwe klanten. We hebben dus ingezet op het vergroten van de naamsbekendheid.
Resultaten
- Ontwikkeling van één gezicht naar buiten: de huisstijl
- Diverse soorten promotiemateriaal
- Naamsbekendheid is vergroot

Logo moderniseren
Als eerste hebben we het logo gemoderniseerd. De cirkel met het icoon hebben we in tact gelaten, maar alle andere onderdelen zijn vernieuwd.


Iconen
Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden. Daarom hebben we voor alle services die Autoservice Bakker aanbiedt een icoon ontwikkeld.
Fotografie
Fotomateriaal voor de promotie van het bedrijf was niet voorhanden, dus hebben we twee dagdelen allerlei onderdelen van het garagebedrijf gefotografeerd.

Fotobewerking
Om één herkenbaar beeld voor omslagen en advertenties te creëren hebben we een karakteristieke foto bewerkt zodat deze een blauwe uitstraling kreeg.
Presentatiemap
Naast het garagebedrijf is ook de verkoop en lease van auto’s een onderdeel van Autoservice Bakker. Om klanten bekend te maken met alle diensten die het bedrijf biedt, hebben we een presentatiemap ontwikkeld.


Leaflets
In de presentatiemap zitten 13 losse leaflets waarop de diensten van het bedrijf worden toegelicht. Naast de fotografie, het ontwerp en de opmaak hebben we ook de teksten voor deze leaflets geredigeerd.
Folder
Om de naamsbekendheid te vergroten zijn folders ontwikkeld die in de wijken rondom het bedrijf zijn verspreid.


Certificaat
Een cursus “panne zonder manne” doet de naamsbekendheid ook goed. Na afloop ontvangen de deelneemsters een certificaat.
Advertentie
We hebben een (bescheiden) advertentie ontwikkeld voor plaatsing in uitgaves van lokale verenigingen.
