kunst voor Unicef

%
Grafische vormgeving
%
%
Fotografie
%
Tekst schrijven
Projectomschrijving
Resultaten
- Veel communicatiemiddelen om aandacht te trekken
- Behoorlijke exposure d.m.v. free publicity
- Bovengemiddelde verkoop kunstwerken en kaartenboxen

Poster, leaflet en e-mail uitnodiging
Als basis hebben we een kunstwerk van Ton van Lieshout genomen en een eigen stijl gecreëerd die terugkomt in alle andere communicatiemiddelen.


Kaartenbox
Om meer opbrengsten voor Unicef te genereren, hebben we een kaartenbox ontwikkeld. Een stijlvol doosje met zes kaarten en zes bijpassende enveloppen.
Kaarten
Een van de (dubbele) kaarten uit de kaartenbox.


Folder
Een speciale folder met alle informatie over het project.
Uitnodiging
Voor vrienden en bekenden van de kunstenaar hebben we een officiële uitnodiging geschreven en ontworpen.


Overzichtsposter
Op een grote overzichtsposter werden alle verkochte kunstwerken gemarkeerd.
Rolbanner
Via een rolbanner (2 m hoog) werd tijdens de expositie uitgelegd hoe de actie werkte.

Video voor Facebook
Voor de actie hebben we een speciale Facebook pagina opgezet. Naast berichten hebben we ook video’s gemaakt in de wetenschap dat die altijd goed worden bekeken.
Nog een Facebook video
De tweede Facebook video legt uit hoe het project werkt.

Looplijst
Voor de bezoekers van de exposities hebben we looplijsten gemaakt. In de looplijsten stonden de werken en de bijbehorende prijzen vermeld.